מכירה קרקע חקלאית, Retiro, Maule, צ'ילה, Retiro, Maule, Chile

מכירה - Cod. 43383

  • טיפולוגיה: קרקע חקלאית
  • אזור: 4920 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

כמעט 5 דונם של אדמה הממוקמת באזור השביעי, Region del Maule, צ'ילה עם נוף יפה של העמק וההרים. האדמה היא תערובת של מדרונות רכים ושטח רגיל, כשהאחרון הוא רוב הקרקע.

כל הדרכים והשבילים המשמשים כגישה לקרקע תקינים.

מים מסופקים על ידי בארות באזור זה, אם כי זה יצטרך להיעשות באמצעות קידוח. יש שכן קרוב שכבר עשה זאת, קדח שתי בארות ומצא בהצלחה מים בעומק טוב יחסית. ישנו עמדת חשמל 800 מ' מהכניסה לנכס, תצטרכו לבקש הארכת השירות מחברת החשמל המקומית על מנת לתת שירות לקרקע. לחילופין תוכלו לרכוש פאנלים סולאריים, אופציה שנלקחת על ידי רבים היוצאים לגור באזור הכפרי בצ'ילה.

הקרקע שימשה בעבר למרעה וגידול בעלי חיים.

קרקע זו כבר מחולקת באופן חוקי ל-8 מגרשים של 5,000 מ"ר כל אחד, כאשר אחד מהם מעט יותר גדול. אם תחליט למכור חלק מהקרקע שלך החלוקה כבר הסתיימה וחוסך לך הרבה ניירת, כאבי ראש וכסף. לכל חלקת קרקע יש שטר משלה המאפשר לך לבצע מכירה אם תרצה בכך.
כל הניירות תקינים ולא קשור חוב לקרקע.

בצ'ילה יש לך את הזכות לבנות את הבית שלך על הקרקע שבבעלותך כל עוד אתה בונה במסגרת התקנות.

האדמה נמצאת במרחק של חצי שעה מעיירה מרכזית בשם Parral, 45 דקות מטאלקה, העיר המרכזית של האזור. זה לוקח 40 דקות להגיע לחוף ושעה אחת להרים.
האזור מאוכלס היטב בעיירות וכפרים שבהם תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו, כולל אלה שכבר הוזכרו. סנטיאגו, בירת המדינה, נמצאת במרחק של 4 שעות נסיעה משם.

לאזור בו נמצאת הקרקע יש מסביבו מספר יעדי תיירות טבעיים במרחק של לא יותר מחצי שעה מהיבשה. באזור זה תמצאו גם את "La ruta del vino", שביל בו תמצאו כרמים רבים שתוכלו לבקר בהם ולקנות מהם יין מעולה במחיר סביר ביותר.

מזג האוויר קר בחורף אך לעיתים רחוקות מתחת ל-0º, בקיץ הטמפרטורה יכולה להגיע ל-28º בממוצע. הסתיו והאביב נוטים להיות מאוד נעימים באזור זה של הארץ.

ברגע שתחליטו לקנות, כל הניירת תצטרך להיעשות בצ'ילה, בפיקוח נוטריון שיאשר את כל העסקה ויספק שירות נאמנות. ההליך יחסית מהיר וקל.

אם יש לכם שאלות כלשהן על הארץ, הארץ, התרבות וכו'. אנא אל תהססו לפנות אלי, אני יותר מאשמח להדריך אתכם ולענות על שאלותיכם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB