מכירה בית, Melipilla, Santiago, צ'ילה, Los Canelos de Miraflores, Curacavi

מכירה - Cod. 30245

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 200 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

בית ייחודי, שוחרת טבע זה ממוקם בעמק יפה, במרחק של 6 ק"מ מן הכביש, באמצע הדרך בין הבירה של סנטיאגו ואת נופש על שפת הים עם נוף לים, הרחק פיגועים. הודות התשתית המצוינת אתם נמצאים בשכונה, הוא בסנטיאגו בעיר החוף של ולפראיסו או Viña דל מאר למרגלות עמק, הבית הוא 200 מ"ר של שטח בנוי במיקום שקט על צלע גבעה עם נוף מדהים של הציורים הסביבה. שאר מופרע רק על ידי ציוץ ציפור, והאוויר צלול ורענן, כפי שהוא מים נכס kommt.Das שוכן ממש בתוך שכונה סגורה המציעה ביטחון, אלא גם על ידי האופי הכפרי שלה ואת מגרשי קרקע הגדולים לפרטיות הצעות העם בארצו. המתקן נשמר מודע מקורי, מלא של יערות יליד שמור טבע פרטי של 550 דונם. דרך החצץ נשמר כל הזמן מוביל מן ק"מ העלילה 6 (10 דק '). כדי הכביש המהיר.
בבית יש בשטח בנוי של 197 מ"ר ועוד 40 מ"ר מרפסת. הארכיטקטורה אקולוגית ממוחזרת עם מעץ קשה לאומי כמו אלון Araucaria, גבה תקרה מרהיבים של עד 6 מ ', מרווחת מאוד. הרצפות באזור המגורים הפתוח, פינת האוכל, המטבח (American ומצויד Ikeamöbeln), במזווה בשלושת חדרי השינה עשויות Araucariadielen ממוחזר. שני חדרי שינה יש רמה שנייה בחדר האורחים, אשר גם הוא בעל Holzbodendielung, היא מיטה הלופט 2x2m. בנוסף חדר רחצה צמוד, יש חדר אמבטיה שני עם מקלחת / רכוש bathtub.The מרווח עם 6,800 מטרים רבועים ויש לו אספקת המים שלה באמצעות בארות עמוקות מקור כוח משלה. יש גם אולפן בית / הארחה קטן עם נוף מרהיב, ובקתת אחסון נפרדת.
העיירה הקטנה של Curacavi היא רק 15 דקות נסיעה וכוללת סופרמרקטים, אופים, קצבים, חנות הכלבו, וכן סניף דואר, בנקים, בית חולים, רופאים Schulen.Die מרחק הכביש המהיר הוא כ -10 דקות משדה התעופה הבינלאומית בסנטיאגו כ -40 דקות, עבור חיבור למטרו הוא 35 דקות, אל מרכז העיר סנטיאגו כ -45 דקות, ולפראיסו / Vina del Mar והים נגישים בקלות 50 דקות להגיע ברכב. ישנם גם קווי אוטובוס תכופים בעמק, המכונית יכולה להיות בתוך חניון בכניסה של הבית המשותף, יוצב ליד תחנת האוטובוס.
ארץ זעזועים מאז רכישתה בשנת 2002 עלייה מתמדת ומשמעותית בשווי ולכן היא אידיאלית, גם המשקיפה על פרויקטי הרכבת מהירים שיחברו אפילו מהיר וקל יותר בשנתי Curacavi וסנטיאגו ואת ערי החוף כהשקעה, כמו גם את האטרקטיביות הגוברת של תושבי Curacavi סנטיאגו שרוצים לברוח הערפיח, הרעש והפשע של סנטיאגו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB