מכירה בית, Melipilla, Santiago, צ'ילה, Los Canelos de Miraflores, Curacavi

מכירה - Cod. 30247

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 127 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 1

בית עץ נעים זה ממוקם בעמק יפה, במרחק של 6 ק"מ מן הכביש, באמצע הדרך בין הבירה של סנטיאגו ואת נופש על שפת הים עם נוף לים, הרחק פיגועים. הודות התשתית המצוינת אתם נמצאים בשכונה, הוא בסנטיאגו בעיר החוף של ולפראיסו או Viña דל מאר למרגלות עמק, הבית עם 127 מ"ר של שטח בנוי במיקום שקט על צלע גבעה עם נוף מדהים של הציורים הסביבה. שאר מופרע רק על ידי ציוץ ציפור, והאוויר צלול ורענן, כפי שהוא מים נכס kommt.Das שוכן ממש בתוך שכונה סגורה המציעה ביטחון, אלא גם על ידי האופי הכפרי שלה ואת מגרשי קרקע הגדולים לפרטיות הצעות העם בארצו. המתקן נשמר מודע מקורי, מלא של יערות יליד שמור טבע פרטי של 550 דונם. דרך החצץ נשמר כל הזמן מוביל מן ק"מ העלילה 6 (10 דק '). כדי הכביש המהיר.
בבית יש שטח בנייה חד-קומות של 127 מ"ר בתוספת 44 מ"ר מרפסת. הוא הניח את היטב, במטבח המצויד פתוח האוכל שפתוח באזור המגורים. יש אחד מחדרי השינה יש חדר ארונות, אשר מוביל את חדר הרחצה הצמודה. רצפת רצפות עץ, למעט בחדרי הרחצה שבו הוא רעפים. הבית מרוהט באופן מלא עם עלילת Holzmöbeln.Das סקנדינביה באיכות גבוהה הוא 11,100 מ"ר מרווח ויש לו מקום שיכונים נוספים. יש לו אספקת המים שלה באמצעות בארות וחשמל עצמו.
העיירה הקטנה של Curacavi היא רק 15 דקות נסיעה וכוללת סופרמרקטים, אופים, קצבים, חנות הכלבו, וכן סניף דואר, בנקים, בית חולים, רופאים Schulen.Die מרחק הכביש המהיר הוא כ -10 דקות משדה התעופה הבינלאומית בסנטיאגו כ -40 דקות, עבור חיבור למטרו הוא 35 דקות, אל מרכז העיר סנטיאגו כ -45 דקות, ולפראיסו / Vina del Mar והים נגישים בקלות 50 דקות להגיע ברכב. ישנם גם קווי אוטובוס תכופים בעמק, המכונית יכולה להיות בתוך חניון בכניסה של הבית המשותף, יוצב ליד תחנת האוטובוס.
ארץ זעזועים מאז רכישתה בשנת 2004 עלייה מתמדת ומשמעותית בשווי ולכן היא אידיאלית, גם המשקיפה על פרויקטי הרכבת מהירים שיחברו אפילו מהיר וקל יותר בשנתי Curacavi וסנטיאגו ואת ערי החוף כהשקעה, כמו גם את האטרקטיביות הגוברת של תושבי Curacavi סנטיאגו שרוצים לברוח הערפיח, הרעש והפשע של סנטיאגו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB